Geachte bezoeker,

als u een aanmaning van ons heeft ontvangen, hebben wij op verzoek van een cliënt de inning van een of meerdere facturen overgenomen of een vordering gekocht. Het is dan van belang dat u het op de aanmaning genoemde bedrag voldoet, om problemen in de toekomst te voorkomen.
Als ondanks al onze (telefonische) inspanningen en het versturen van de herinneringen, betalingen uitblijven, dan kunnen wij op verzoek van onze cliënt juridische stappen nemen. Wij willen dit graag voorkomen, en bieden daarom de volgende mogelijkheden aan:

Overmaken

U kunt het verschuldigde bedrag storten op onze rekening NL60 ASNB 0933 2107 95 ten name van 'ten Hoeve & van der Horst Incasso VOF' onder vermelding van het dossiernummer.

Buitenlandoverboeking
Indien u niet beschikt over een Nederlandse bankrekening kunt u vanuit 32 Europese landen in de SEPA (Single Euro Payments Area) een overboeking doen met dezelfde kosten als een binnenlandse overboeking. Wij accepteren een SEPA-overboeking op grond van gedeelde kosten. Kunt u geen SEPA-overboeking doen? In dat geval kunnen wij enkel betalingen accepteren waarbij wij geen kosten maken.

Rekeningnummer/IBAN: NL60 ASNB 0933 2107 95
Bank: ASN Bank
BIC/SWIFT: ASNBNL21

Betalingsregeling treffen

Kunt u de gehele vordering niet in 1 keer betalen en wilt u een betalingsregeling treffen? Mogelijk kunnen wij met instemming van onze cliënt met u tot een overeenkomst komen. Neemt u hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op om verdere kosten te voorkomen.

Heeft u bezwaar tegen de aanmaning?

Heeft u een vraag omtrent de betaling? Neem dan contact met ons op. Helaas kunnen wij geen inhoudelijke vragen beantwoorden met betrekking tot door u bij onze cliënt afgenomen producten of diensten.